Despre stretching

Acordă o notă articolului
(9 voturi)

Ne naștem cu calități și dobândim deprinderi motrice. Pe tot parcursul vieții le îmbunătățim mai mult sau mai puțin prin exerciții fizice. Motivele inactivității fizice sunt multiple, tocmai de aceea, prin această carte doresc să vă aduc câteva exerciții simple în casa dumneavoastră.

Ce poate fi mai ușor decât să „stai într-o poziție” (de întindere a mușchilor) 15 -20 secunde, iar după, să te simți extraordinar? Nu puteți simți decât dacă încercați!

Lucrarea conține un număr de 108 exerciții descrise simplu și exemplificate prin poze. Exercițiile sunt împărțite în trei categorii:

- stretching din poziția stând,

- stretching din poziția șezând,

- stretching din poziția culcat.

Tot aici veți găsi patru exerciții de testare a mobilității (ideal să le aplicați la început și apoi repetate după câteva săptămâni, în care ați efectuat zilnic stretching). Veți remarca progrese cu siguranță.

Personal consider că stretchingul este o metodă simplă și eficientă care trebuie inclusă în viața de zi cu zi a fiecărui om.

Tocmai, de aceea, acestă carte vă este dedicată în întregime.

Beneficiile Stretchingului

  • Se învaţă uşor.
  • Exerciţiile sunt relaxante, atât fizic cât şi psihic (alungă stresul cotidian) favorizând relaxarea şi calmul.
  • Pot fi corectate unele deformări musculare cauzate de diverse poziţii incorecte pe care le adoptăm în timpul zilei.
  • Reduce riscul accidentelor la nivelul muşchilor şi articulaţiilor
  • Tensiunea şi durerea arterială se reduc după efort.
  • Poate fi practicat oricând, oriunde, individual sau în grupe.
  • Rezultate vizibile după câteva şedinţe de antrenament.
  • Poate fi practicat indiferent de vârstă şi nivelul de pregătire fizică.
  • Favorizează creşterea în înălţime, alături de odihnă şi de o alimentaţie echilibrată.
  • Menţine mobilitatea şi flexibilitatea musculaturii.
  • Creşte performanţa atletică.
  • Diminuează durerile musculare acute după efort.

Cartea poate fi achizitionata aici: http://www.elefant.ro/ebooks/diete-fitness-retete/fitness-frumusete/stretching-mobilitate-si-suplete-212826.html

Pentru orice informații suplimentare pot fi contactată la :    Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

Mihaela Varga (Tomescu) s-a nascut la 24 feb. 1975 in Tg-Jiu. A practicat  handbal de performanță la echipa A.E.M. Timișoara (1994-1998). În 1998 a absolvit cursurile Facultății de Ed. Fizică și Sport a Univ. de Vest Timișoara, cu specializarea handbal. Tot în acel an, a fost și campioană națională universitară la handbal. In perioada 1999-2000 a fost andrenoare de handbal la C.S.S. Buziaș, urmând ca după obținerea definitivatului (2000) și a specializării de natație (tot în 2000) să fie Prof. de Ed. Fizică și Sport (titular) la Lic. Energetic Timișoara, iar 2001, la Univ. „Tibiscus” din Timișoara. În 2009 a obținut titlul de doctor în filologie (Univ. de Vest Timișoara) cu lucrarea „Evoluția Terminologiei Sportive” și apoi, titlul de Lector Dr. În 2012 a urmat cursul de specializare „Competente Antreprenoriale”.  Tot din 2012, predă cursuri de Ed. Fizică și Sport și în cadrul Univ. De Medicină și Farmacie „Victor Babeș” din Timișoara. Din 2013 face parte din Asociația Inventatorilor Independenți din Romania. A publicat lucrări in cadrul a mai multor Conferințe și Congrese naționale și internaționale (ex.: Congresul Internaţional – Oradea 2003, Conferinţa Stiinţifică Internaţională București 2004, Simpozionul naţional – Timișoara 2005, etc.). De asemenea a coordonat mai multe lucrări de licență în domeniul sportiv. Prima carte „Curs de Handbal” apare în 2002, urmând „Exerciţii Aerobic” în 2003, „Handbal-Sinergia Jocului” 2007 (coautor) și „Sport la Birou” în 2013.

Galerie de imagini

sus