Aerobic si fitness pentru copilul tau!

Acordă o notă articolului
(10 voturi)

Organizam cele mai frumoase, originale si interactive ore de aerobic, fitness si gimnastica de intretinere pentru copii! Facem sport in aer liber si ne distram prin diferite jocuri sportive cu “zburatacelul” dvs!

 

Suntem o echipa tanara de instructori sportivi, certificati din 2008 de Federatia Romana Sportul Pentru Toti, si ne place foarte tare sa lucram cu prichindei plini de energie si dinamism Smile Si noi am crescut practicand de mici diverse sporturi (karate, atletism, tenis, inot, aerobic si fitness) asa ca ne este mult mai usor sa intelegem si sa gasim modalitati inteligente de colaborare cu elevii nostri.

Consideram ca experienta, practica si teoretica, acumulata in toti acesti ani de studiu de la instructorii si profesorii pe care i-am avut (unii dintre noi sunt absolventi ANEFS) sau din cartile citite, ne recomanda frumos in fata dvs.

 

Cum decurge ora noastra:

- in primul rand ne desfasuram orele de sport in aer liber, parc sau stadion;

- antrenamentul dureaza 70 minute, si include cele 3 faze principale: incalzire, antrenament specific sau jocuri, si revenire (exercitii de stretching);

- incalzirea poate presupune: alergare usoara sau exercitii de gimnastica pentru intreg corpul (rotiri de brate si trunchi, aplecari, torsiuni, etc.); prin incalzire urmarim sa “intram in ritm”, adica sa pregatim corpul pentru efort fizic marit; durata 15 minute;

- prin antrenamentul specific sau jocurile sportive urmarim dezvoltarea corporala cat mai frumoasa a copilului: musculatura armonioasa, viteza, rezistenta, forta, elasticitate si motricitate; aici vom include genoflexiuni, abdomene, flotari, exercitii de aerobic pe salteluta (coapse, fesier), saritul corzii etc sau  jocuri cu mingea (fotbal, baschet, volei); durata 40 minute;

- reverirea o vom face la final prin exercitii de intindere (stretching) in picioare sau pe salteluta: aplecari in fata sau lateral catre laba piciorului, extensii usoare pe spate, exercitii pentru coloana (alungiri, rostogoliri, torsiuni ale trunchiului); durata 15 minute;

Alte precizari:

- lucram cu baietei si fetite de varsta si pregatire fizica apropiate;

- varsta minima 5 ani;

- la o ora vom avea maxim 10 cursanti pentru a putea acorda fiecaruia timp, atentie sau pentru a-l corecta;

- toate exercitiile sunt efectuate cu greutatea corpului! (nu folosim greutati aditionale care sa apese coloana si estompeze procesul de crestere in inaltime);

- punem accent pe o comunicare inteligenta si constructiva; dorim sa captam atentia elevului, iar acesta sa inteleaga explicatiile date de instructor; urmarim efectuarea cat mai corecta a exercitiilor;

- pe parcursul antrenamentului suntem atenti la postura corporala, atitudinea si implicarea “in joc” a elevului nostru, doar avem de atins niste obiective, nu?

 

Obiectivele noastre:

Obiectivul nostru principal este “O minte sanatoasa intr-un corp sanatos”. Cu alte cuvinte urmarim sa dezvoltam un organism fizic si psihic cat mai puternic, sanatos si armonios pentru fiecare elev. Din aceste motive:

- vom lucra absolut toti muschii corpului in egala masura (gambe, picioare, fesieri, abdomen, spate, piept, umeri si brate);

- imbunatatim conditia fizica, forta, viteza, rezistenta, si dezvoltam motricitatea si flexibilitatea;

- pentru varietate, colaboram cu instructori de inot (www.cursuriinotbucuresti.ro) si karate non-contact (www.cursuri-karate.ro);

- in program vom include si exercitii fizice dificile, unde va fi nevoie de vointa, implicare totala si motivatie din partea elevului: cine doreste sa atinga un anumit obiectiv trebuie sa munceasca, sa traga, sa lupte cu el insusi, nu? astfel fizicul si psihicul vor merge mana in mana;

- sportul de performanta nu este obiectivul nostru, NOI VREM MAI MULT de atat! dezvoltarea inteligentei si a unor trasaturi de caracter prin sport (vointa, perseverenta, educatie, respect, colegialitate, ordine, disciplina, dorinta de autodepasire, putere de concentrare, atentie distributiva, adaptabilitate, capaciatatea de a lua decizii rapid, invingerea diferitelor temeri sau frici etc.);

- sa mai precizam un important detaliu: sportul in aer liber si in conditii meteo diferite (soare, vand, ploaie marunta, zapada) intareste sistemul imunitar si confera vitalitate! nimic nu este mai placut pentru organism, mai revigorant si reenergizant, decat sportul in natura!

 

Ne dorim ca la finalul antrenamentului copilul dvs sa fie tonic, cu zambetul pe buze, sa se bucure de o stare generala de bine, sa fie mai linistit si mai echilibrat (in decizii, comportament, samd.), iar daca este vara…sa fie si bronzat Smile

 

Multumim ca ne-ati ascultat si va asteptam cu drag la antrenament!

Locatie: antrenamentele se vor desfasura in Bucuresti, zona Aviatorilor (parcul Herastrau, baza sportiva).

Program (de 4 ori pe saptamana):

- marti si joi ora 19:30-21:00;

- sambata si duminica ora 10:30-12:00;

Contact: 0754 042 648 (Valentin)

* Mai multe informatii pe www.mini-sport.ro, sport pentru copilul tau!

Organizam cele mai frumoase, originale si interactive ore de aerobic, fitness si gimnastica de intretinere pentru copii! Facem sport in aer liber si ne distram prin diferite jocuri sportive cu “zburatacelul” dvs!

 

Suntem o echipa tanara de instructori sportivi, certificati din 2008 de Federatia Romana Sportul Pentru Toti, si ne place foarte tare sa lucram cu prichindei plini de energie si dinamism J Si noi am crescut practicand de mici diverse sporturi (karate, atletism, tenis, inot, aerobic si fitness) asa ca ne este mult mai usor sa intelegem si gasim modalitati inteligente de colaborare cu elevii nostri.

 

Consideram ca experienta, practica si teoretica, acumulata in toti acesti ani de studiu de la instructorii si profesorii pe care i-am avut (unii dintre noi sunt absolventi ANEFS) sau din cartile citite, ne recomanda frumos in fata dvs.

 

Cum decurge ora noastra:

 

- in primul rand orele de sport le desfasuram in aer liber, parc sau stadion;

- antrenamentul dureaza 70 minute, si include cele 3 faze principale: incalzire, antrenament specific sau jocuri, si revenire (exercitii de stretching);

- incalzirea poate presupune: alergare usoara sau exercitii de gimnastica pentru intreg corpul (rotiri de brate, trunchi, aplecari, torsiuni, etc.); prin incalzire urmarim sa “intram in ritm”, adica sa pregatim corpul pentru effort fizic marit; durata 15 minute;

- prin antrenamentul specific sau jocurile sportive urmarim dezvoltarea corporala cat mai frumoasa a copilului: musculara armonioasa, viteza, rezistenta, forta, elasticitate si motricitate; aici vom include genoflexiuni, abdomene, flotari, exercitii de aerobic pe salteluta (coapse, fesier), saritul corzii etc sau jocuri cu mingea (fotbal, baschet, volei); durata 40 minute;

- reverirea o vom face la final prin exercitii de intindere (stretching) in picioare sau pe salteluta: aplecari in fata sau lateral catre laba piciorului, extensii usoare pe spate, exercitii pentru coloana (rostogoliri; torsiuni ale trunchiului); durata 15 minute;

 

Alte precizari:

 

- lucram cu baietei si fetite de varsta si pregatire fizica apropiate;

- varsta minima 5 ani;

- la o ora vom avea maxim 10 cursanti pentru a putea acorda fiecaruia timp, atentie sau pentru a-l corecta;

- punem accent pe o comunicare inteligenta si constructiva; dorim sa captam atentia elevului, iar acesta sa inteleaga explicatiile date de instructor; urmarim efectuarea cat mai corecta a exercitiilor;

- pe parcursul antrenamentului suntem atenti la postura corporala, atitudinea si implicarea “in joc” a elevului nostru, doar avem de atins niste obiective, nu?

Obiectivele noastre:

 

Obiectivul nostru principal este “O minte sanatoasa intr-un corp sanatos”. Cu alte cuvinte urmarim sa dezvoltam un organism fizic si psihic cat mai puternic, sanatos si armonios pentru fiecare elev. Din aceste motive:

 

- vom lucra absolut toti muschii corpului in egala masura (gambe, picioare, fesieri, abdomen, spate, piept, umeri si brate);

- in program vom include si exercitii fizice dificile, unde va fi nevoie de vointa, implicare totala si motivatie din partea elevului: cine doreste sa atinga un anumit obiectiv trebuie sa munceasca, sa traga, sa lupte cu el insusi, nu? astfel fizicul si psihicul vor merge mana in mana Smile

- sportul de performanta nu este obiectivul nostru, NOI VREM MAI MULT de atat! dezvoltarea inteligentei si a unor trasaturi de caracter prin sport (vointa, perseverenta, educatie, respect, colegialitate, ordine, disciplina, dorinta de autodepasire, putere de concentrare, atentie distributiva, adaptabilitate, capaciatatea de a lua decizii rapid, invingerea diferitelor temeri sau frici etc.);

- sa mai precizam un important detaliu: sportul in aer liber si in conditii meteo diferite (soare, vand, ploaie marunta, zapada) intareste

Organizam cele mai frumoase, originale si interactive ore de aerobic, fitness si gimnastica de intretinere pentru copii! Facem sport in aer liber si ne distram prin diferite jocuri sportive cu “zburatacelul” dvs!

Suntem o echipa tanara de instructori sportivi, certificati din 2008 de Federatia Romana Sportul Pentru Toti, si ne place foarte tare sa lucram cu prichindei plini de energie si dinamism J Si noi am crescut practicand de mici diverse sporturi (karate, atletism, tenis, inot, aerobic si fitness) asa ca ne este mult mai usor sa intelegem si gasim modalitati inteligente de colaborare cu elevii nostri.

Consideram ca experienta, practica si teoretica, acumulata in toti acesti ani de studiu de la instructorii si profesorii pe care i-am avut (unii dintre noi sunt absolventi ANEFS) sau din cartile citite, ne recomanda frumos in fata dvs.

Cum decurge ora noastra:

 

-         in primul rand orele de sport le desfasuram in aer liber, parc sau stadion;

-   antrenamentul dureaza 70 minute, si include cele 3 faze principale: incalzire, antrenament specific sau jocuri, si revenire (exercitii de stretching);

-    incalzirea poate presupune: alergare usoara sau exercitii de gimnastica pentru intreg corpul (rotiri de brate, trunchi, aplecari, torsiuni, etc.); prin incalzire urmarim sa “intram in ritm”, adica sa pregatim corpul pentru effort fizic marit; durata 15 minute;

-     prin antrenamentul specific sau jocurile sportive urmarim dezvoltarea corporala cat mai frumoasa a copilului: musculara armonioasa, viteza, rezistenta, forta, elasticitate si motricitate; aici vom include genoflexiuni, abdomene, flotari, exercitii de aerobic pe salteluta (coapse, fesier), saritul corzii etc sau  jocuri cu mingea (fotbal, baschet, volei); durata 40 minute;

-    reverirea o vom face la final prin exercitii de intindere (stretching) in picioare sau pe salteluta: aplecari in fata sau lateral catre laba piciorului, extensii usoare pe spate, exercitii pentru coloana (rostogoliri; torsiuni ale trunchiului); durata 15 minute;

 

Alte precizari:

 

-         lucram cu baietei si fetite de varsta si pregatire fizica apropiate;

-         varsta minima 5 ani;

-         la o ora vom avea maxim 10 cursanti pentru a putea acorda fiecaruia timp, atentie sau pentru a-l corecta;

-         punem accent pe o comunicare inteligenta si constructiva; dorim sa captam atentia elevului, iar acesta sa inteleaga explicatiile date de instructor; urmarim efectuarea cat mai corecta a exercitiilor;

-         pe parcursul antrenamentului suntem atenti la postura corporala, atitudinea si implicarea “in joc” a elevului nostru, doar avem de atins niste obiective, nu?

Obiectivele noastre:

 

Obiectivul nostru principal este “O minte sanatoasa intr-un corp sanatos”. Cu alte cuvinte urmarim sa dezvoltam un organism fizic si psihic cat mai puternic, sanatos si armonios pentru fiecare elev. Din aceste motive:

 

-         vom lucra absolut toti muschii corpului in egala masura (gambe, picioare, fesieri, abdomen, spate, piept, umeri si brate);

-         in program vom include si exercitii fizice dificile, unde va fi nevoie de vointa, implicare totala si motivatie din partea elevului: cine doreste sa atinga un anumit obiectiv trebuie sa munceasca, sa traga, sa lupte cu el insusi, nu? astfel fizicul si psihicul vor merge mana in mana

-         sportul de performanta nu este obiectivul nostru, NOI VREM MAI MULT de atat! dezvoltarea inteligentei si a unor trasaturi de caracter prin sport (vointa, perseverenta, educatie, respect, colegialitate, ordine, disciplina, dorinta de autodepasire, putere de concentrare, atentie distributiva, adaptabilitate, capaciatatea de a lua decizii rapid, invingerea diferitelor temeri sau frici etc.);

-         sa mai precizam un important detaliu: sportul in aer liber si in conditii meteo diferite (soare, vand, ploaie marunta, zapada) intareste sistemul imunitar;

 

Ne dorim ca la finalul antrenamentului copilul dvs sa fie cu zambetul pe buze, sa se bucure de o stare generala de bine, sa fie mai linistit si mai echilibrat (in decizii, comportament, samd.), iar daca este vara…sa fie si bronzat J

 

Multumim ca ne-ati ascultat si va asteptam cu drag la antrenament!

 

Locatie: antrenamentele se vor desfasura in zona Aviatiei (parcul Herastrau, Stadionul Iolanda Balas Soter).

 

Contact: 0754 042 648 (Valentin)

 

Mai multe informatii despre membri echipei noastre si experienta lor puteti citi aici sau pe www.mini-sport.ro

sistemul imunitar;

 

Ne dorim ca la finalul antrenamentului copilul dvs sa fie cu zambetul pe buze, sa se bucure de o stare generala de bine, sa fie mai linistit si mai echilibrat (in decizii, comportament, samd.), iar daca este vara…sa fie si bronzat J

 

Multumim ca ne-ati ascultat si va asteptam cu drag la antrenament!

 

Locatie: antrenamentele se vor desfasura in zona Aviatiei (parcul Herastrau, Stadionul Iolanda Balas Soter).

 

Contact: 0754 042 648 (Valentin)

 

Mai multe informatii despre membri echipei noastre si experienta lor puteti citi aici sau pe www.mini-sport.ro

sus